Halaman

20 Mei 2013

99 kali rindu....

cinta ini adalah pembahagian hantu....

cinta macam sundalbolong dihadap semua indah di belakang banyak bohong
cinta macam toyol ada duit kau lah abg kaulah sayang takde duit abg kemana sayang pun hilang
cinta macam pocong kejenya sayik nak melompat dari satu hati ke satu hati yang lain...

cinta ke empat ape ye ya ahli...

cinta keempat cinta macam puntianak tak tahu bila nikahnye tahu2 dah beranak...

ye nape aku tak upload gmbar tiket wayang tu...pada aku bairlah rahsia dengan sape aku pergi dan ape hubungan kami...cukup lah tuhan sahaja yang tahu...

memang for the raeliti citer nie takdelah best mane pun..panggung yang disediakan pun tak sepunuh cerita IRON MAN 3D. inilah lumrahnye org islam  citer berunsurkan islamik tak nak tengok sanggup tengok citer yang tahyul...

ye ada a few student kecil yang msuk tengok cite nie...bila kuar ayat yang mereka Tanya sesame sendiri.."eh ko nagis ke?" nak aku menyampuk ape yang mereka tangiskan..cerita nie tak lah cerita sedih pun...tapi jika seseorang tu menonton tanpa melihat siapa aktressnye dan menghayati setiap bait skrip yang dipedengarkan pasti mengalir air mata...

aku terfikir yang muda belia nie masuk tgk cerita nie faham ke tidak mesej yang cuba disampaikan oleh penulis skrip...

TUHAN ITU SENTIASA MENRINDUI HAMBANYA LALU DIA MENYURUH MALAIKAT JIBRAIL DATANGKAN UJIAN KEATAS HAMBANYA AGAR HAMBANYA SENTIASA MENGINGATINYA...


dan jika tuhan berkendakan maka dia akan makbulkan tapi jika tuhan berkata belum maka belumlah...

ingat pada tuhan...

thanks for the movie...aku tahu ianya bermakna tuhan masih lagi belum mahukan aku bergelar isteri..maka dia mahu aku sentiasa berdoa dan usaha...


xoxo
ema

Tiada ulasan: